Archiwum - Marka z historią w tle
307
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-307,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge | shared by vestathemes.com,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive

Spotkanie przedsiębiorców

ORGANIZOWANE PRZEZ

pod patronatem Wojciecha Zabłockiego – Burmistrza Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy

5 grudnia (wtorek) 2017 r godz. 18:00 Muzeum Warszawskiej Pragi

Miejsce spotkania jest nieprzypadkowe. Praga-Północ to „kawałek prawdziwej Warszawy”, enklawa z oryginalną, przedwojenną zabudową i licznymi śladami przedsiębiorczości, z której słynęła ta prawobrzeżna dzielnica stolicy.

Przywołanie postaci wybitnych przedsiębiorców, opowieść o wartościach, tradycjach i zwyczajach prowadzą do zrozumienia źródeł etosu pracy i siły oddziaływania marki. A poznanie i zrozumienie własnej historii, świadomość miejsca pochodzenia oraz odświeżenie emocji towarzyszących tworzeniu własnej firmy stanowią niezbędny kapitał do budowania jej autentyczności i niepowtarzalności.

Kiedy?

5 grudnia 2017r., godz. 18:00

Gdzie?

Muzeum Warszawskiej Pragi

ul. Targowa 50/52 w Warszawie

Zapraszamy Przedsiębiorców do udziału w spotkaniu „Marka z historią w tle”.

Spotkanie ma na celu zwrócenie uwagi na konieczność popularyzacji etosu polskiego przedsiębiorcy.

Przedsiębiorca, utalentowana osoba jako lider życia społeczno – gospodarczego świadomie rozwija firmę i kształtuje środowisko w którym mieszka i pracuje. Przedsiębiorcę wyróżnia postawa przedsiębiorczości, postrzegana jako cecha osobowości, zdolność do przejawiania ducha inicjatywy i zaradności.

Na spotkaniu przedstawione zostaną wyniki badań oraz doświadczenia praktyków przedsiębiorczości. Zwrócona zostanie uwaga na moc autentycznej historii w tworzeniu unikatowej wartości firmy na rynku.

Przywołane zostaną postaci wybitnych przedsiębiorców, opowieści o wartościach, tradycjach i zwyczajach, które prowadzą do zrozumienia źródeł etosu pracy i siły oddziaływania marki.

Zakres tematyczny spotkania
  • zrozumienie wpływu osobistej historii właściciela na kolejne fazy rozwoju przedsiębiorstwa
  • czym jest „genotyp” przedsiębiorstwa odrózniający od konkurencji, przekładający się na wzrost rynkowej pozycji firmy
  • problem „szybkiego biznesu” czyli przedsiębiorczości uprawianej tylko w oparciu o zysk
  • ponadczasowość marki a przypadkowość, zamęt, zagubienie – problem samokontroli przedsiębiorcy
  • naga prawda – czy to się dzisiaj broni?
  • marka i budowanie wartości w strategii firmy, czy tylko na potrzeby PR?
  • autentyczny branding firmowy a zobowiązanie się własnym nazwiskiem właściciela do podejmowania działań związanych z dostarczaniem dla swoich odbiorców produktów i usług najwyższej jakości
  • świadomość miejsca pochodzenia i odświeżenie emocji towarzyszących tworzeniu własnej firmy – niezbędny kapitał do budowania jej autentyczności i niepowtarzalności

Spotkanie dedykowane,
kogo zapraszamy

  • przedsiębiorcy poszukujący nowych możliwości rozwoju swojego biznesu zainteresowanych poszerzeniem kontaktów biznesowych
  • właścicieli firm z historią Warszawy w tle
  • osoby decyzyjne na co dzień pracujące w organizacjach odpowiedzialnych za budowanie marki
  • właścicielki firm, adeptki Akademii Marki z klasą oraz osoby przez nie rekomendowane
  • przedstawicieli firm z wieloletnią tradycją prowadzenia biznesu

W czasie spotkania
głos zabiorą

  • Wiesław Macherzyński, Dyrektor Biura Rozwoju Relacji z Klientami MŚP – Bank Zachodni WBK- Serce do biznesu w nowoczesnej firmie.
  • Ewa Czertak, ekspert Personal Branding, prezes Akademii Marki z Klasą – Jaka historię chciałbyś usłyszeć o sobie?
  • Jacek Grunt-Mejer Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. Rewitalizacji – Czy jakość obroni się sama?
  • Adam Lisiecki, Muzeum Warszawskiej Pragi- Przeszłość czy może nam się przydać?

W dyskusji panelowej „Jak dbamy o genotyp własnej firmy” – wezmą udział przedstawiciele firm z wieloletnią tradycją prowadzenia biznesu:

  • Anna Górska, Dom Mody Bogusław Herse – 150 lat historii marki
  • Filip Stanowski, Galeria Sztuki Stara Praga – 37 lat firmy rodzinnej na rynku
  • Prowadząca dyskusję: Ewa Czertak, Prezes Akademii Marki z Klasą

Rejestracja

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc o udziale w spotkaniu decydować będzie kolejność zgłoszeń.

Informacja potwierdzająca udział w spotkaniu zostanie przekazana telefonicznie lub przesłana drogą mailową, po zarejestrowaniu.

Uwaga: Wstęp bezpłatny

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingowych w tym do wysyłki newslettera przez Akademie Marki z Klasą Ewa Czertak ul. Ludwika Narbutta 25 A/211, 02-536 Warszawa, NIP: 774 240 75 51, zgodnie z ustawa o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz.U.2016,poz.922 z poz. zm.). Jednocześnie zostałem/am poinformowana, iż przysługuje mi prawo dostępu, poprawienia danych osobowych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.

Organizatorzy

Własna historia i pasja tworzenia czegoś nowego, to fundamenty, które pozwalają wspólnie z nami budować prawdziwą wartość. Czy prowadzisz małą firmę rodzinną czy pracujesz dla dużej organizacji, jeśli bazujesz na dobrych relacjach, autentyczności, zaangażowaniu, z pewnością stworzysz coś ważnego i wyróżnisz się na rynku. Kierując się wartościami budujesz własną historię. W Banku Zachodnim WBK S.A. pracują ludzie, którzy w to wierzą, którzy działają w zgodzie z tymi wartościami i których możesz spotkać już 5 grudnia.

Akademia Marki z Klasą – firma konsultingowo – marketingowo – PR-owa dla przedsiębiorców. Budujemy silne marki osobiste. Łączymy działania marketingowe, PR z aktywną
i skuteczną sprzedażą, tworzeniem historii marki i storytellingiem. Koncept powstał w 2012. Od 6 lat gromadzimy wokół siebie społeczność kilku tysięcy aktywnych przedsiębiorców. Uczestniczyliśmy w brandingu ponad 240 marek osobistych właścicieli firm z terenu całej Polski. Akademia współorganizowała kilkadziesiąt ogólnopolskich konferencji oraz wprowadziła na rynek szkoleniowy specjalistyczny kurs budowania marki dla przedsiębiorców. Tworzy projekty wspierające rozwój właścicielskich firm, takie jak Akademia Mentora oraz Agencja Brandingowa.

Wojciech Jakub Zabłocki – Burmistrz Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy.
Z wykształcenia historyk, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego i stypendysta Uniwersytetu Wileńskiego na Litwie. Do jego najważniejszych działań w Zarządzie Dzielnicy Pragi-Północ należą prowadzenie procesu rewitalizacji praskich kamienic, remonty i modernizacja szkół oraz program nasadzenia zieleni. Jest zwolennikiem wdrażania odnawialnych źródeł energii i termomodernizacji. Zabiega o stworzenie Narodowego Muzeum Przyrodniczego na terenie XIX-wiecznych Fortów Śliwickiego na Pradze.

Partnerzy

Patronaty medialne